حجت الاسلام و المسلمین نعمت الله صادقی خطیب نماز جمعه مرکز بامیان در نماز جمعه این هفته که بیستم میزان 1403 خورشیدی با حضور پرشکوه مومنین و شهروندان دینمدار بامیان برگزار شد، ضمن قدردانی از برگزاری هشتمین و نهمین مراسم گروهی ازدواج جوانان شیعه که در حوزه علمیه و مرکز فرهنگی تحقیقاتی امام صادق (ع) در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته انجام شد، گفت: برگزاری این مراسم ها راهی است برای سنت‌شکنی و رفع موانع از ازدواج جوانان.
وی افزود: این برنامه ها یک نوع سنت شکنی و برداشتن بارهای گرانی است که سنت های غلط و غیرشرعی بر دوش جوانان ما تحمیل کرده و زمینه ازدواج شرعی و آسان آنان را که در شرع مقدس اسلام تأکید شده فراهم می سازد.
حجت الاسلام صادقی با توجه به فرارسیدن زودرس زمستان در بامیان از خیرین و مومنین خواست تا به فکر کسانی که بچه های شان در زمستان از سوز سرما خواب راحت ندارند باشند و گرمای زندگی را با اعانت به آنان اهدا نمایند. او تأکید کرد که همه ما باید به فکر کودکانی باشیم که به خاطر نداشتن کفش و لباس گرم شلاق بی‌رحم سرمای تپنده زمستان، راحتی و آسایش را از آنان می گیرد و حسرت داشتن خانه گرم را در زندگی دارند.
/پایان/

لینک کوتاه مطلب : https://ofoghandisha.com/?p=23107

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب