الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا(احزاب/ 23)
خبر ارتحال شهادت گونه رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله ابراهیم رئیسی و حضرت حجت الاسلام و المسلمین «آل هاشم» نماینده ولی فقیه و امام جمعه آذربایجان شرقی و جناب دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر محترم خارجه جمهوی اسلامی ایران و همراهان‌شان بسی غمبار و اندوهگین بود.
شورای نظارت بر حوزه‌های علمیه افغانستان مصیبت فقدان آن یاران مخلص، خادم الرضا و خدمت گزاران به اسلام و مردم ایران را به محضر ولی عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مد ظله العالی و قاطبه ملت ایران و خانواده‌های مصیبت دیده تسلیت و تعزیت عرض می دارد.
از خداوند متعال برای آن عزیزان علو درجات و قرین رحمت الهی و برای ارکان نظام و مردم مسلمان و متدین ایران و خانواده‌های‌شان صبر و شکیبایی، عزت و اقتدار، طلب می نماید.
شورای نظارت بر حوزه‌های علمیه افغانستان
1403/2/31

لینک کوتاه مطلب : https://ofoghandisha.com/?p=20127

یک پاسخ

  1. علاوه بر شورای علمای شیعه افغانستان، سخنگوی وزارت خارجه به نیابت از حکومت سرپرست نیز، ابراز همدردی دولت و ملت افغانستان را با مردم ایران در بیانیه ای به نماینده ویژه رئیس جمهور ابلاغ کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب