ابنا: مراسم یوم مصطفی(ص) در دانشگاه کراچی برگزار شد و دکتر معراج الهدی صدیقی، از رهبران جماعت اسلامی پاکستان و علمای برجسته اهل سنت این کشور، طی سخنانی به تبیین تحولات جاری جهان اسلامی پرداخت و گفت: اسرائیل در خاک فلسطین مشغول بدترین نسل‌کشی است، و شهید اسماعیل هنیه و شهید سید حسن نصرالله در جنگ با اسرائیل به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به خدمات شهید سید حسن نصر الله، اظهار داشت: شهید سید حسن نصر الله در سال 2006 م اسرائیل را شکست داد، رژیمی را شکست داد که همه کشورهای عربی در کنار هم نتوانسته بودند او را شکست دهند.

وی گفت: شهید حسن نصرالله، حزب الله را در مدت 32 سال به قدرت بزرگی تبدیل کرد و سرانجام در دفاع از فلسطین و مسجد الاقصیٰ به شهادت رسید.

دکتر معراج الهدی صدیقی با اشاره به تلاش‌های مجاهدانه آیت الله العظمیٰ سید علی خامنه ای، به ایشان ادای احترام کرد و با اشاره به خطبه های معظم‌له در روز نماز جمعه اخیر معروف به جمعه نصر گفت: سخنان رهبر معظم خطاب به اجتماع بزرگ نماز جمعه، قدرت‌های جنایتکار را به شدت ناامید کرد.

وی گفت: رهبر 85 ساله انقلاب، در خطبه‌های نماز جمعه، اسرائیل و آمریکا را با تحدی جوانانه مورد خطاب و عتاب قرار داد.

معراج الهدیٰ صدیقی خطبه امام خامنه‌ای را بهترین خطبه قرن خواند، و گفت: اساتید و دانشجویان دانشگاه باید وقت بگذارند و خطبه‌های رهبر معظم سید علی خامنه ای را گوش کنند، زیرا این خطبه “بهترین خطبه قرن” بود. بعد از شنیدن این خطبه، من به آشکارا می‌گویم که تنها رهبر حقیقی در سراسر امت اسلامی سید علی خامنه ای است و اعلام می‌کنم که امام و رهبر من سید علی خامنه‌ای می‌باشد. بنابراین هر کسی که امروز می‌خواهد با طاغوت مقابله و مبارزه کند، باید به لشکر سید علی خامنه‌ای بپیوندد.

وی گفت: اگر امروز کسی به من بگوید که می‌خواهد به لشکر محمد مصطفی (ص) بپیوندد و با کفر مبارزه کند، من به او خواهم گفت، برو و پشت سر لشکر سید علی خامنه‌ای بایست، که اگر چنین کنی، می‌توانی به لشکر محمد مصطفی(ص) بپیوندی.

دکتر معراج الهدی صدیقی گفت: در حالی که اسرائیلی در فلسطین و لبنان مشغول نسل‌کشی است و زنان و کودکان را قتل عام می‌کند، ایران روز اول اکتبر، 200 موشک بالستیک به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد. من به سید علی خامنه‌ای درود و سلام می‌فرستم چون در آن روزی که ایران به اسرائیل حمله کرد، زنان و کودکان و شهروندان عادی را هدف قرار نداد. ایشان در شرایط جنگی هم بالاترین مراتب اخلاق را به نمایش گذاشت و فقط پایگاه نظامی را هدف قرار داد؛ مقر موساد را هدف ‍قرار داد، دو پایگاه هوائی و چند هوا پیمای جنگی را نابود کرد امام هیچ کودک، هیچ زنی و شهروند عادی کشته نشدند. امروز دنیا در شرایط جنگی هم می‌بینیم که ایران به اخلاق پایبند است.

وی گفت: امروز آمریکایی‏ها به اسرائیل توصیه می‌کنند که تأسیسات نفتی ایران را هدف قرار دهد اما آن‌ها فراموش می‌کنند که تنگه هرمز تحت کنترل ایران است، تنگه‏ای که بیش از سی درصد نفت دنیا از آن می‌گذرد. امروز دشمن به آمریکا توصیه می‌کند که انقلاب اسلامی را نابود کند! من می‌گویم که اگر کسی بخواهد به انقلاب اسلامی گزندی برساند، مسلمانان سراسر دنیا در کنار هم از انقلاب اسلامی پاسداری خواهند کرد. دشمنان در مورد ایران چه فکری کرده‌ند؟ ایران نظام بسیار مستحکم است. چند ماه پیش وقتی رئیس جمهور ایران به شهادت رسید، ایران در مدت 50 روز انتخابات برگزار کرد و رئیس جمهور جدید سر کار آمد، این همان نظامی است که آیت الله (امام) خمینی بنیاد نهاده است.

وی اضافه کرد: امام اولین کسی بود که در جهان، آمریکا را به مبارزه طلبید و آمریکا را شکست داد. وزیر خارجه آمریکا می‌گوید که ایران پشیمان خواهد شد! در حالی که از سال 1979م این آمریکا است که مرتب از کارهای خود پشیمان می‌شود. با وجود 40 سال تحریم، ایران موشک بالستیک ساخته است.

وی در پایان گفت: امروز جنون جنگی اسرائیل سراسر جهان را به خطر انداخته است، ای مسلمان بگو، طرف چه کسی هستی؟ آن طرف لشکر شیطان است و این طرف لشکر خدا؛ ما از لشکر خدا پشتیابی خواهیم کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://ofoghandisha.com/?p=23351

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب