جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی به مناسبت شهادت سیدهاشم صفی الدین، عنوان کرد: شهادت سیدهاشم صفی الدین و همراهان فداکار و مخلصشان برای لبنان مایه سرافرازی و سربلندی است و برای حزب الله قهرمان خون این شهیدان، مایه اقتدار و عزت است.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«‏مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

شهادت مجاهد نستوه، حضرت حجت الاسلام و المسلمین #سیدهاشم_صفی_الدین -رحمت الله علیه-، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان موجب تألم و تأثر گردید. آن مجاهد مخلص مانند همه رزمندگان حزب الله با عشق و شور در جبهه مبارزه با اسرائیل، مشغول جهاد فی سبیل الله بود و سرانجام به فوز عظیم شهادت نائل شد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شهادت آن شخصیت برجسته حزب الله را به همه مجاهدان جبهه مقاومت و ملت غیور لبنان تبریک و تسلیت عرض می‌کند و اعلام می‌دارد: در سایه معارف اسلام ناب محمدی -صلی الله علیه و آله و سلم-، بازهم چنین مردان بزرگی، جوشش خواهند داشت و خون پاک ایشان و دیگر مجاهدان، دلاورانی فداکار را به عرصه آزادی‏خواهی و مبارزه با ستم تقدیم خواهد کرد.

شهادت سیدهاشم صفی الدین و همراهان فداکار و مخلصشان برای لبنان مایه سرافرازی و سربلندی است و برای حزب الله قهرمان خون این شهیدان، مایه اقتدار و عزت است.

به حول و قوه‌ی الهی ضربات جبهه مقاومت بر جنایتکاران صهیونیست با شدت ادامه خواهد یافت و رژیم پلید صهیونی در تقاص این خون‌ها در آتش خشم حزب الله خواهد سوخت.
إن‌شاءالله

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

لینک کوتاه مطلب : https://ofoghandisha.com/?p=24383

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب