این مسابقه بزرگ کتابخوانی آنلاین از طرف شورای مدیریت حوزه‌های علمیه کابل و هزارجات با همکاری بنیاد فرهنگی اجتماعی افق اندیشه برگزار می گردد.
موضوع این مسابقه کتاب (سیری در سیره نبوی) شهید مطهری می باشد.
بیان چند نکته در مورد چگونگی برگزاری این مسابقه کتابخوانی لازم و ضروری است:
1. همه مراحل این مسابقه به صورت آنلاین از طریق همین سایت افق اندیشه انجام می شود.
2. داوطلبان در آغاز باید برای مشارکت در این مسابقه ثبت نام کنند و تنها افرادی می توانند در این مسابقه مشارکت کنند که در زمان محدود در اطلاعیه در همین سایت افق اندیشه ثبت نام کرده باشند.
3. این مسابقه بزرگ کتابخوانی مختص طلاب مدارس افغانستان می باشد و افراد دیگر نمی توانند در آن اشتراک کنند. البته کسانی که سابقا طلبه بودند و حالا به عنوان مدرّس، امام جماعت یا مبلّغ در افغانستان فعالیت انجام می دهند، می توانند در این مسابقه شرکت نمایند.
4. در این مسابقه برای 100 نفر جایزه نفیس نقدی و غیر نقدی در نظر گرفته شده اند و جایزه‌ها به ترتیب امتیاز برندگان متفاوت خواهد بود.
5. در این مسابقه کتابخوانی برای مدارسی که طلاب آن بیشترین درصد اشتراک کنندگان را به خود اختصاص دهند، نیز هدایای نقدی و غیر نقدی اهدا خواهد شد.
6. سوالات در این مسابقه کتابخوانی به صورت چهار گزینه‌ای می‌باشد و داوطلبان باید گزینه درست را انتخاب کنند و هیچگونه امتیاز منفی برای پاسخ‌های اشتباه لحاظ نمی گردد.
7. 40 سوال برای این مسابقه در نظر گرفته شده است که در تاریخ مسابقه در همین سایت افق اندیشه بارگزاری خواهد شد.
8. زمان برای هر داوطلب در این مسابقه یک ساعت در نظر گرفته شده است و داوطلبان تنها یک ساعت وقت دارند که به همه سوالات پاسخ دهند و بعد اتمام یک ساعت پنجره سوالات خود به خود بسته خواهد شد.
9. این مسابقه بزرگ کتابخوانی 14 ساعت در همین سایت افق اندیشه برای داوطلبان قابل دسترسی خواهد بود که از ساعت 8 صبح روز مسابقه آغاز می‌شود و ساعت 22 شب پایان می‌یابد.

لینک کوتاه مطلب : https://ofoghandisha.com/?p=5747

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب