امیر جماعت اسلامی سند پاکستان از شهادت یحیی سنوار رهبر حماس ابراز تأسف کرد و گفت: زمان وحدت جهان اسلام و نیاز به گام های مشخص در حمایت از فلسطینی ها فرا رسیده است.
امیر جماعت اسلامی سند پاکستان کاشف سعید شیخ در یکی از بیانیه های خود آورده است : اکنون زمان آن فرا رسیده است که همه کشورهای مسلمان با اتحاد و همبستگی خود از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند و ظالم را متوقف کنند. حمایت کشورهای غربی و سکوت کشورهای مسلمان، قدرت واقعی اسرائیل است.
امیر جماعت اسلامی سند، کاشف سعید شیخ، از شهادت یحیی سنوار، رئیس جدید شاخه سیاسی حماس، ابراز تأسف و تاثر کرده و بیان داشت: پس از شهادت اسماعیل هنیه، شهادت یحیی سنوار، همه ملت را ماتم زده کرده است اما نهضت آزادی فلسطین هرگز پایان نخواهد یافت.
وی افزود: شهید یحیی سنوار همیشه به روحیه شهادت طلبی می پرداخت، ۲۲ سال از عمر خود را در زندان های اسرائیل گذراند، اما هرگز حکومت صهیونیستی را نپذیرفت تا جان خود را در راه خدا فدا کرد، او شجاعانه با بزرگترین نیروی ظالم جهان جنگید و سرانجام با شجاعت جان باخت. اسرائیل و حامیان آن باید در قبال جنایات مرتکب شده در غزه و لبنان پاسخگو باشند.
وی توضیح داد: : اسرائیل با حمایت آمریکا، انگلیس و قدرت های غربی قصد دارد جنگ غزه را به تمام جهان اسلام گسترش دهد و اگر حاکمان مسلمان از خواب غفلت بیدار نشوند، تمام جهان اسلام با این امر مواجه خواهند شد.
کاشف سعید در ادامه اضافه کرد: اکنون وقت آن است که همه‌ی کشورهای مسلمان با اتحاد و همبستگی خود از ملت مظلوم فلسطین حمایت کنند و جلوی ظالم را بگیرند و کشور پاکستان به عنوان یک قدرت هسته ای باید در این شرایط نقش خود را ایفا کند و برای اعلام اسرائیل به عنوان یک کشور تروریستی، نشست فوری سران نظامی کشورهای مسلمان را درخواست کند.

لینک کوتاه مطلب : https://ofoghandisha.com/?p=24109

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب