بسم الله الرحمن الرحیم
عن الصادق(ع): اذا مات عالم الفقيه ثلم في الاسلام ثلمة لا يسد ها شيء ۰
شورای علماي شیعه افغانستان، عروج ملکوتی مرجع عظیم الشأن تقلید، فقیه مکتب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، حضرت آیت الله حاج شیخ لطف الله صافی گلپایگانی قدس الله نفسه الزکیه را محضر مبارک حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، امت اسلامی، حوزه‌های علمیه، مقلدین و ارادتمندان ، خاصه بيت شريف معظم تسلیت و تعزیت عرض می نماید.
مرحوم آیت الله صافی گلپایگانی، حدود یک قرن عمر با برکتش را در مسیر آگاهی، فقاهت و خدمت به تعمیق وترویج معارف اسلامی سپری کرده و شاگردان و آثار ارزشمندی را از خود به میراث گذاشته است که صدقات جاریه برای استفاده ی تشنگان معارف اسلامی و موجب خشنودی و سرور دائم روح مطهر آن فقیه فرزانه خواهد بود.
بدون تردید ارتحال این فقیه وارسته و خدوم ثلمه‌ای عظیم برای تمام جوامع دینی فرهنگی ، مخصوصا حوزات علمیه محسوب می گردد که از خدای واهب العطایا از طریق عطای برکت به عمر شریف سایر مراجع عظیم الشان (دام ظلهم العالی) عاجزانه استدعا داریم.
و برای آن فقید سعید غفران الهی و علو درجات و برای شاگران و ارادتمندان، مخصوصا بیت شریف معظم‌ له مقام صابران را از خداوند منان (ج) استدعا می نماییم.
اللهم اجعله عندک فی اعلی علین و اخلف علی اهله فی الغابرین و احشره مع محمد و آله الطيبين.
شورای علما شیعه ی افغانستان
کابل
۱۲ دلو ۱۴۰۰ برابربا ۲۹ جمادالثانی ۱۴۴۳؛

لینک کوتاه مطلب : https://ofoghandisha.com/?p=2091

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب