چهاردهمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم بعد از ظهر روز شنبه مورخ 15/2/140 مصادف با ۲۵ شوال سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) با حضور اعضای شورای نظارت، هیئت علمی، مدیران، مدرسین قرآنی و طلاب مدارس علمیه خواهر مزارشریف به میزبانی مدرسه باقرالعلوم (ع) برگزار گردید.

در این جلسه‌ی با معنویت ابتداء حضّار از قرائت تحقیق قرآن کریم توسط قاری محترم آقای سید روح الله موسوی بهرمند شدند و سپس حافظ قرآن بانو زهرا نظیری در مقطع بیست و شش جزء و حافظ قرآن بانو رقیه فیاض در مقطع هشت جزء برنامه اجرای حفظ قرآن ارائه نمودند و نیز ترتیل توسط بانو کوثر لشکری و بانو زهرا محمدی طلاب مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) اجرا گردید.

و سپس حجت الاسلام والمسلمین آقای مطهری مدرس حوزه علمیه تربیت مدرس امام صادق (ع) به ارائه سخنرانی با موضوع زندگی و سیره امام صادق(ع) و شرایط و اوضاع آن زمان پرداختند و نکاتی در مورد وظایف زنان از منظر دین بیان نمودند و در پایان با ذکر مصیبت امام صادق و اهل بیت(علیهم السلام) به مجلس فضای معنویت بخشیدند.

در اخیر، حضرت آیت الله زکی عضو شورای نظارت شمال رهنمودها و توصیه‌هایی برای طلاب خوهران داشتند و آنها را نسبت به یادگیری علوم دینی و استفاده خوب از فضا و فرصت به وجود آمده تشویق نمودند.

این مجلس معنوی با تشویق طلاب اجرا کننده توسط دفتر شورای نظارت شمال و پذیرایی شرکت کنندگان توسط مدرسه میزبان پایان یافت.

لینک کوتاه مطلب : https://ofoghandisha.com/?p=19417

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب